ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

ΤΟ Ε.Μ.Κ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Ενας ακομα χρονος πλησιαζει στο τελος του και μαζι περασαμε πολλα και ενδιαφεροντα καιρικα φαινομενα. Χιονιαδες, παγετους, καυσωνες, πλημμυρες αλλα και αιθριες ημερες, ασθενεις ανεμους και  καλοταξιδες θαλασσες !! Ολοι εσεις δωσατε δυναμικο παρον με μυνηματα εκτιμησης αλλα και επισημανσεις για τη βελτιωση των παρεχομενων υπηρεσιων. 
Αυτο που μπορω να υποσχεθω απο μερους μου ειναι οτι θα συνεχισω να κανω το χομπι μου. Με την ιδια σοβαροτητα , υπευθυνοτητα και μετριοπαθεια. Ολα τα εμποδια και τα αγκαθια που βρεθηκαν μπροστα μου τα παραμέρισα για εναν και μονο λογο. Για ολους εσας που μου δωσατε το δικαιωμα να μπω στα σπιτια σας και να καταλαβω οτι το χομπι μου δινει βοηθεια σε πολυ κοσμο.

Καλα και ευλογημενα Χριστουγεννα σε ολους , με υγεια στις οικογενειες σας και οτι αλλο επιθυμειτε!!

Σχόλια